Klik op de vragen om meer te lezen over onze geschiedenis, onze internationaliteit en de digitalisering bij bonprix.
Tell me
Passie voor fashion, competentie in internationale e-commerce en veel gemotiveerde medewerkers.
Met dit concept overtuigt bonprix klanten in 30 landen in Europa, Rusland en Noord- en Zuid-Amerika. Meer dan 50% van de complete omzet wordt buiten Duitsland behaald. Daarmee zijn we een van de grootste bedrijven binnen de Otto Group. In ons bedrijfsmodel ligt de focus op e-commerce en mobile shopping. Elke week bieden we via desktop, smartphone of tablet in onze internationale webshops nieuwe shopbelevenissen. Met up-to-date fashion, met advies omtrent styling, figuur, pasvorm en maat en volop inspiratie maken we onze klanten online elke keer weer nieuwsgierig naar meer. Onze klanten winkelen graag in onze webshops: ca. 85% van onze wereldwijde jaaromzet van meer dan 1,57 miljard euro in het boekjaar 2018/2019 behaalden we online. Maar ook onze catalogi en de bonprix fashion stores in Duitsland trekken telkens weer vele klanten aan.
Hoe we bonprix in de toekomst zien, hebben we in onze bedrijfsvisie samengevat.
Tell me more...
Klik op de vragen om meer te lezen over onze geschiedenis, onze internationaliteit en de digitalisering bij bonprix.